Monday 27 November 2006

Celebriteter

Märkte en sak. Eventuellt kan man behöva refresha sidan som länken leder till för att den ska funka.

Igår åkte jag in till stan för att gå på bio. Gick till Leicester Square och spatserade runt mellan biograferna för att se om det fanns något som lockade. Utanför Empire var det en massa folk. Nyfiken som jag är blev jag tvungen att gå och kolla vad all rabalder var kring, och det blev jag snart varse. Det var filmpremiär för Happy Feet, en animerad film om pingviner. Tack vare min litenhet kunde jag slinka rätt långt fram, och kunde med egna ögon spana in Nicole Kidman, Elijah Wood, Brittany Murphy, en ur X-factor, en sugababe, en vinnare av Big Brother. Ju längre tiden gick, desto mer b-faktor fick kändisarna...

Gick på the Black Dahlia. Bra, men det var en hel del jag inte hängde med på. Inledningsscenen var tämligen stökig och högljudd, vilket gjorde att jag hade svårt att förstå berättarrösten. Blev lite förvirrande för resten av filmen. Men snygg var den.

No comments: